Rekrytoimme Tecalemit Oy:lle
Taloushallinnon koordinaattoria
vakituiseen työsuhteeseen Espooseen.
Taloushallinnon koordinaattorina työskentelet esimiehesi työparina Espoon Koskelon toimistolla.
Työnkuva voidaan ihanteellisesti sopia taustasi ja kiinnostuksesi huomioiden niin, että se voi sisältää esimerkiksi seuraavia tehtäviä:
- osto- ja myyntireskontran hoitamista
- laskutukseen, luotonvalvontaan ja perintään liittyviä tehtäviä
- matkalaskujen käsittelyä ja maksatusta
- avustavaa kirjanpitoa
- HR:n liittyviä tehtäviä kuten työsuhde-etujen käsittelyä ja koordinoimista
- Yleishallinnon tehtäviä kuten toimistotarviketilauksia ja avainten hallintaa
Osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaisesti tehtävä voi pitää sisällään myös palkanlaskentaa ja osallistumista kehitysprojekteihin. Erilaiset ad hoc -tehtävät tuovat vaihtelua työpäiviisi ja pääset tässä roolissa olemaan monipuolisesti toimiston eri asioissa mukana.
Tässä tehtävässä on hyödyllistä, jos sinulla on:
- vähintään muutaman vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä
- tehtävään soveltuva koulutus (esim. merkonomi tai tradenomi)
- sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito
- hyvät IT-taidot, Microsoft Dynamics AX-järjestelmän tuntemus on etu
- positiivinen, kehittymishaluinen ja joustava asenne
- järjestelmällinen, ongelmanratkaisukykyinen ja vastuullinen työtyyli
- hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot ja reippaan rohkea asenne hoitaa asioita myös englannin kielellä
Pääset työskentelemään yrityksessä, joka on arvostettu ja merkittävä toimija alallaan. Organisaatio on ketterä ja asioita hoidetaan yhteiseen hiileen puhaltaen, toinen toisiaan auttaen! Suomen toimistolla on mukava muutaman kymmenen henkilön porukka, mutta olet lisäksi osa kansainvälistä toimintaympäristöä. Pääset olemaan yhteyksissä eri maihin ja käyttämään englannin kielen taitoasi – perusenglannilla pärjää, kunhan on rohkeus käyttää sitä. Sinua tuetaan tehtävässäsi ja tärkeintä onkin halu oppia uutta ja ottaa asioista selvää rohkeasti.
Sinua odottaa rennot ja mukavat työkaverit sekä moderni organisaatiokulttuuri, jossa työtä tehdään hybridimallissa, etä- ja lähityötä yhdistäen ja työaikajoustoja hyödyntäen, mielekäs ja monipuolinen työnkuva joka räätälöidään sinulle osaamisesi mukaan, hyvät henkilöstöedut ja työhyvinvointia tukeva ilmapiiri takaavat viihtymisen.
Tehtävään hakeminen on tehty helpoksi: vastaa yhteen kysymykseen ja liitä mukaan englannin- tai suomenkielinen CV:si. Hae tehtävää viimeistään 8.12.2021 mennessä.
Rekrytointi etenee aktiivisesti ja Teams-haastattelut alkavat jo hakuaikana, joten kannattaa toimia sukkelasti!
Työpaikka sijaitsee Espoon Koskelossa, hyvien kulkuyhteyksien varrella. Työ alkaa sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian.
Rekrytointia hoitaa Businessliken seniorikonsultti Kristiina Palmu (kristiina.palmu@businesslike.fi).
JÄTÄ HAKEMUS: https://businesslike.rekrytointi.com/paikat/?o=A_RJ&jid=959